Zingen van het licht

Op zondagavond 31 oktober nodigt de evangelisatie commissie u uit in het Kerkje aan de Zee om te zingen van HET LICHT dat de duisternis heeft overwonnen en om samen te bidden voor de afbraak van duistere machten.

Op deze datum wordt er op veel plaatsen Halloween gevierd. Het lijkt in de reclamefolders zo onschuldig als er een verkleedpakje of snoepje in de vorm van een spook wordt afgebeeld. Maar wat gaat er een duistere wereld achter schuil… Een wereld die staat voor vervaging van normen en waarden, voor de afbraak van Gods wetten en geboden. Voor afbraak van huwelijk en gezin, voor verleidingen en toename van verharding en wetteloosheid in de samenleving. Vele vervloekingen worden uitgesproken…

Christenen over de hele wereld komen bijeen op deze avond om een front van gebed te vormen tegen deze aanvallen op de kerk en de samenleving. Doet u/doe jij ook mee?

Samen zingen van HET LICHT omdat Christus overwonnen heeft en Zijn Koninkrijk regeert en zal regeren tot in eeuwigheid!

Van harte welkom op 31 oktober om 20.00 uur in het Kerkje aan de Zee. Na de tijd is er buiten warme poeiermelk met wat lekkers!

De evangelisatie commissie.