Zingen in de Zomer

Inmiddels is het Zingen in de Zomer 2019 van start gegaan. Met als thema dit jaar ‘Aan de hand van de Meester’ waarbij we ons laten inspireren door 8 werken van Rembrandt. Het volledige programma kunt u vinden in het programmablad Kruispunt, dit magazine ligt achter in de kerk en kunt u gratis meenemen.

Bijzonder dit jaar is de extra dag die georganiseerd wordt op zaterdag 24 augustus. Deze dag zal er in de middag een zangprogramma plaatsvinden gevolgd door de Rembrandt Tapas Tour. Dit is een wandeltocht door het oude dorp langs verschillende locaties waar een hapje te verkrijgen is voor het lichaam en een verfrissing voor de geest. Iedereen kan zich voor deze tocht opgeven. Deelname kost 25 euro, dit geld is bestemd voor het werk van de evangelisatiecommissie. Meer informatie wordt verstrekt na aanmelding. De tocht duurt ongeveer 2,5 uur en zal plaatsvinden tussen 16.00 uur en 18.30 uur. Daarna is er nog de mogelijkheid om een zangavond bij te wonen in de Bethelkerk die om 19.30 uur aanvangt en waarin medewerking wordt verleend door Mannekoor Vox Humana en Dub de Vries & Friends. Iedereen hartelijk welkom!