Grote bingo

Goed nieuws…! Vrijdagavond 13 november om 20.30 uur houden wij een WhattsApp Bingo! Deze bingo gaat uit van de Hervormde Gemeente de Ark en de opbrengst gaat dan ook naar deze kerk!

Iedereen kan meedoen! Kaartjes kosten €5,- en daarmee spelen we 9 ronden. We hebben hele mooie prijzen, meedoen is zeker de moeite waard! Denk aan… Your Dream Gifts, Brouwers Mannenmode, Juwelier Kaptijn, BBQ egg, Miele stofzuiger van Lub Bakker, een bon van de Bikeshop and many more!

Hoe werkt het? Je geeft je op bij één van onderstaande nummers doormiddel van een WhatsApp bericht. Op 13 november maken wij een “deArkBingo” WhattsApp groep aan en voegen iedereen die zich heeft opgegeven toe. Tijdens de Bingo, die tevens te volgen is via de YouTube livestream van onze kerk, zetten wij de nummers op de app. Heb je Bingo, stuur je zo snel mogelijk een spraakbericht in met BINGO!!! gevolgd door een foto van je kaartje. Bij een dubbele Bingo wordt er geloot maar niet getreurd, wij zorgen natuurlijk voor een leuke troostprijs.

Tijdens de pauze, gehouden na ronde 2, worden er ook leuke prijzen verloot. Dit ten bate van Willem & Christien, bijbelvertalers. Lootjes hiervoor kunnen worden gekocht tijdens het afhalen van de bestelde Bingo boekjes. Denk aan prijzen als een slagersbon, een Senseo apparaat, een ontbijt bij de bakker, een zijde warmgerookte zalm, een Klif18 pakket en nog veel meer andere leuke prijzen. Lootjes kosten €2,- p/stuk en 3 voor €5,-.

Het ophaalmoment is vrijdagavond 13 november van 18 tot 19 uur in de Ark!

Opgeven kan bij nummers 06-46031900 & 06-39065053

Stuur dit bericht door naar iedere Bingo Fan die je kent en graag tot 13 november!

Gewonnen prijzen worden na de Bingo bij de prijswinnaars thuis bezorgd.